maandag 7 maart 2016

Wat een week !!!!

Ik heb het over afgelopen week. Ik was heerlijk op dreef, zoals dat zo mooi heet.
Blokken gesneden, ontwerp gemaakt en toen....
toen gebeurde er iets aan de rechterkant tussen nek en schouderblad.
Ja dan komt er van handwerken niets meer als je alleen maar
vooruit kunt kijken. Maar met de nodige paracetamol en
ging het eind van de week weer beter.
Nog niet "handwerk beter" maar toch.
Dat was maar goed ook want we mochten zaterdag en zondag oppassen in
Groningen op Thijmen en Annelieke.
Dat is toch zo leuk om te doen. Omdat ze zo ver weg wonen zien we ze
natuurlijk niet zoveel. Daarom is het ook zo genieten.
En met het zonnetje op zaterdag konden we heerlijk wandelen.
En natuurlijk bij de bakker iets lekkers gehaald voor bij de thee.

Vorige week kreeg ik ook nog een mooi kadootje. Ik had nog wol thuis en
de moeder van Kitty wilde graag wat te doen hebben.
Ze heeft zo'n mooie omslagdoek voor mij gehaakt.
Binnenkort nog weer ander garen kopen voor nog één.
Dat is overigens  niet alles wat ze voor mij gebreid en gehaakt heeft.
Ik ben er zo blij mee.

Net voordat we naar Groningen gingen heb ik nog wel snel 
De Klossie 
besteld. Een leuk tijdschrift wat alleen te verkrijgen is in de Quiltwinkels.
Dus ook bij ons.


Maar nu is het maandagmorgen en mijn nek gaat veel beter dus ik
ga lekker aan het werk. Ik ga eerst maar eens uitpakken wat er vrijdag
allemaal is binnengekomen.

Zo mooi, een aantal stoffen uit de serie Regent's Park van Maywood.
Ik heb ze net uitgepakt en Henri zet ze vanavond in de webshop.
Op de foto staan er maar een paar !

Ze zijn in ieder geval mooi op tijd voor de 
die donderdag en vrijdag wordt gehouden.
Wij staan er met de winkel. Er is altijd veel moois te zien.
Zoveel creatieve dames. Ik weet nu al dat ik weer een mooi bloemstukje
ga meenemen, net als vorig jaar.

Op maandag 14 maart gaan Kitty en ik naar Rinske Stevens om onder leiding van
Annie Unrein een tas te maken. Zij heeft ook een fijne tussenlaag voor tassen,
etui's enz.

Als we de tassen klaar hebben laten we ze hier natuurlijk zien. We hebben er zin in.

Nieuw bij ons zijn ook de

Malletjes voor perfecte cirkels.
Als de stof eromheen zit kunt u er een middel heet strijkijzer
opzetten zodat de vorm er goed in zit.

U hebt het kunnen lezen, wat een week. Jammer dat ik niet meer kon
doen maar wat een genieten van kleinkinderen, stofjes en meer.
Vandaag wordt het weer niet zo lekker maar dat is
helemaal perfect om eens fijn aan het werk te gaan.
Opruimen in de winkel, achter de machine, een dresden plate maken
en nog veel meer.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten