zaterdag 26 maart 2016

Een blije week !

Wat een heerlijk weer is het buiten, de zon schijnt hier volop.
Ik ga er lekker uit, samen met onze dochter Inge en onze kleindochters
Romy en Luna.

Maar eerst ga ik u nog vertellen over mijn "blije week"

Het begon er mee dat we, inmiddels bijna twee weken geleden, naar 
Rinske Stevens gingen voor een workshop van Annie Unrein.
Kitty en ik gingen een tas maken. Wat was het leuk.
We hebben lekker hard gewerkt (dat was ook wel  nodig) maar het
resultaat is fantastisch. Later in het blogje meer.

Op vrijdag , een week geleden, kwam Fanny Harke bij ons in de winkel, 
en ze had zo'n leuke quilt bij zich. Natuurlijk heb ik foto's gemaakt, van de voorkant 
en de achterkant.


We vinden het altijd leuk om te zien waar u mee bezig bent !!

's Avonds gingen Henri en ik nog even naar de stad (Doetinchem), ik moest nog
even naar een mode zaak en even kadootjes halen.
En waar kan ik dat beter doen dan bij deze schattige winkel,
Lief en Brocante.

En toen was het alweer zaterdagmorgen, vroeg op, douchen en toen Anita er was,
in de auto naar Keulen voor de vakbeurs. Ieder jaar ga ik hier naar toe. Er is 
zoveel moois te zien. 
Een paar foto's van de stand van Rinske Stevens


Het zag er weer heel mooi uit en natuurlijk hebben we ook weer hele leuke patronen,
stoffen en meer besteld.
We waren bijna niet weg te slaan (hahaha)
Nadat we een broodje hadden gegeten hebben Anita en ik genoten
van alle andere mooie stands. Die van Güterman sprong er ook  uit,
kijk maar !!!



Oh ja, en natuurlijk  langs Annie Unrein, om te laten zien dat mijn
tas helemaal af was en in gebruik natuurlijk.


Helemaal blij vertrokken we weer richting Westendorp.


En op zondag was het een familiefeestje.
Verjaardag van Romy (15 maart), Mike (20 maart)
en Inge (23 maart)
Dus allemaal vieren op dezelfde zondag, wel zo makkelijk,
En Inge had natuurlijk weer prachtige taarten gemaakt,
op verzoek van de kinderen natuurlijk.



Dus zoals jullie kunnen lezen , een blije week.
Allemaal ook heel veel blije weken gewenst.

Lieve groet,
Hannie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten