zondag 28 juni 2015

Lekker in de zon...

Eindelijk een paar zonnige dagen en dan is het toch ook puur genieten.
De tuin ziet er vrolijk uit en de bloemen bloeien in de mooiste kleuren.
Zoals hieronder te zien. 
Met dank aan Maud en Carl.


En nu we toch in de tuin zijn........

Op 15 september a.s. starten we met "Gossip in the Garden"
een fantastisch patroon van Anni Downs.
De lessen zijn één keer per maand.
Meer info staat op onze website.


We hebben ook de nieuwe serie van Anni Downs binnen, hij heet 
"Under the Mistletoe"
Het is een kerstserie maar van de hele serie hebben maar drie stofjes
kerstmotieven, de anderen ga ik dan ook gebruiken voor
mijn eigen Gossip in the Garden.
 De stofjes staan ook in de webshop.
Er zit ook een heel leuk panel bij.

In de webwinkel hebben we de maten voor de stoffen aangepast.
Het is nu ook mogelijk om stofjes te bestellen van 25 x 55 cm.

Tussendoor heb ik ook nog heerlijk zitten werken aan twee miniquiltjes.

Waar is mijn draad ????

en 
Luister naar je hart.

Beide quiltjes zijn 24 x 30 cm.

Deze zomer ga ik verder met mijn quilts voor Maastricht.
Ik mag 20 van mijn quilts laten zien in het MECC tijdens de
Europese Quiltkampioenschappen.
Zo leuk.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten