donderdag 4 juni 2015

Een mooie dag

Heerlijk om de dag met zon te beginnen , we fleuren er allemaal van op.
Vorige week kreeg ik van Edda en Willy deze prachtige roos.
Met de toepasselijke naam: Nostalgie.
Beetje Engeland in onze tuin.


De dame op haar fiets zit ook al een poosje te wachten tot er een mooi bloemetje voorbij komt.
Binnenkort maar eens even met de handen in de zwarte grond.


Buiten bij de winkel ziet alles er ook gezellig uit met de quilts en de stofjes.
Als ik langs zou fietsen zou ik meteen afstappen ! Jullie toch ook.
Het maakt niet uit hoeveel stofjes ik heb, als ik ergens in de buurt van lapjes kom
moet ik er altijd één meenemen.


Ik ben bezig met een miniquiltje en de stofjes zijn allemaal al gesneden door Karin.
Zodra hij af is komt de afbeelding op de site.


Gisteren heeft Anita alles gesneden voor het blok van juni
dus die kan binnenkort ook ingepakt worden.
Ik moet er nog een tekst op borduren:
Vriendschap voor het leven, is ontvangen en geven""


Sinds kort hebben we ook "bellen " in de winkel. De kleinste is 6 mm en
de grootste 30 mm.
Ik zal Henri vragen om ze in de webshop te zetten.


Maar nu ga ik eerst verder met de kopjes klaar zetten voor vanavond. Leuk weer lesgeven.
De dames gaan aan wat nieuws beginnen, allemaal dezelfde les met
heel verschillende eindresultaten. Altijd  leuk.


Tot de volgende keer en fijn weekend.
Groetjes Hannie






Geen opmerkingen:

Een reactie posten