woensdag 23 april 2014

Wat doe ik met zoveel vrije tijd.......

Dat valt dan toch altijd nog weer tegen, die vrije tijd. Voordat je het weet zijn ze alweer voorbij. Maar het was wel een super weekend.

Het begon op zaterdagochtend toen Romy, onze kleindochter,  en ik, op weg gingen naar het Dolfinarium in Harderwijk.
Dit was haar verjaardagscadeau. 
Toen we binnen kwamen kon je een mok kopen waarmee je de hele dag warme dranken kon halen,zoveel je wilde.
Maar het ging natuurlijk ook om de mok.


Het was super leuk met als hoogtepunt de dolfijnenshow. Wat een mooie dieren.

Maar het feest was nog niet afgelopen want we gingen samen nog lekker eten bij "de Smoks" in Zelhem. Het was heerlijk.

Zondagmorgen naar de paasdienst in de kerk.
Meteen doorgereden naar Amsterdam, naar de voorstelling van Riverdance.
Dus jullie begrijpen het al, het was een mooie zondag.

Maandagmorgen waren we om tien uur in Aalten. Even kijken wat Adri allemaal voor leuke spullen heeft. Adri heeft ook mijn superleuke rekjes voor mijn lintjes gemaakt.  Hij had genoeg bij zich


Ondertussen hard gewerkt aan mijn maandblokken, dit is het april blok van de vilten versie, zo leuk om te maken.


Vandaag eindelijk het uilenkussen gemaakt,  wegens tijdgebrek heeft 
Janneke de uil geborduurd.


Vanavond gezellig lesgeven aan de beginners groep.
Ik heb er zin in.
Ga nu alle spullen klaar zetten.
Tot gauw!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten