woensdag 9 april 2014

Gezelligheid

Bij het opstaan is het nog donker, maar dat geeft niet want we hebben genoeg lampen dus ik kan na het ontbijt lekker aan het werk.

De lesruimte even opruimen want om 10.00 uur staan de dames voor de Bee op de stoep. Het is heel gezellig maar tussendoor wordt er hard gewerkt. 

Om 13.00 uur rij ik met een volle auto naar Vorden.


Hier ben ik de komende twee dagen op de Handwerktentoonstelling van de Vrouwen van Nu.
U kunt de mooie werkstukken bekijken in het dorpscentrum.


Weer thuis zie ik een bosje pinksterbloemen staan. Ieder jaar als ze er weer zijn plukt Inge een bosje voor mij. Een traditie, ze begon ermee toen ze zeven was.


Vanavond  lesgegeven,  hieronder de tafel waar Anne en Marja zitten,  ze zijn druk bezig met Tumbling Blocks en Innercity. 


Evenals Elke en Harmien. Natuurlijk lukt alles nog beter met lekkere chocolade.
Lekker bij de koffie en thee.


Inmiddels heb ik alweer van alles verzameld wat morgenvroeg mee moet naar Vorden. 



Nu ga ik naar bed, morgen meer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten