vrijdag 27 maart 2020

Veel te lang geleden !!!!

Hoe vaak heb ik al gedacht : ik moet eigenlijk nog een Blog schrijven.
Vaak was de naaimachine dan aantrekkelijker.
Nu in deze rare tijd krijg je opeens ongewild heel veel tijd.
Omdat mijn man o.a. COPD heeft blijven we zoveel mogelijk thuis.
Eigenlijk is het enige dat ik doe, pakketjes wegbrengen die
gelukkig via de mail, webshop of telefoon besteld worden.
Daar ben ik jullie heel dankbaar voor.
**************
Wie oft habe ich nicht gedacht, schreibe einem Blog, aber immer
war die Nähmaschine im vordergrund.
Jetzt , in diese besondere Zeit, haben wir auf einmal viel Zeit.
Weil meinem Mann u.a. COPD hat, bleiben wir zuhause.
Das einzige Mal das ich fahre ist um die Bestellungen
zur Post zu bringen. Ich bin sehr dankbar das soviel besteld
wird über Telefon, Webshop und per Mail.

***************** 

Helaas kunnen we onze kinderen en kleinkinderen dus
ook niet zien dus moest oma iets verzinnen.
Heel, heel lang geleden kocht ik op een zomermarkt zo'n 25 boekjes
van Wipneus en Pim. Onze kinderen hebben ze allemaal gelezen.
Iedere dag heb ik nu via skype contact met onze kleinkinderen
Thijmen en Annelieke in Groningen.
Iedere dag lees ik één hoofdstuk voor.
Vanmorgen zijn we in het tweede boekje begonnen.

*****************
Leider können wir unsere Kinder und Enkel auch nicht sehen, also
musste ich mir etwas einfallen lassen.
Vor lange, lange Zeit habe ich auf einem Sommermarkt so etwa
25 Hefte von Wipneus en Pim gekauft.Unsere Kinder haben alle gelesen.
Jeden Tag lese ich jetzt via Skype unsere Enkelkinder
Thijmen und Annelieke aus Groningen vor.
Heute morgen habe ich im zweiten Heft angefangen.

****************

Luna vindt het leuker om oma voor te lezen en dat is ook heel gezellig.
***************
Luna liest Oma vor, das ich auch schön .


's Avonds zit ik heerlijk te patchen met de hand, Dresden Plate met kartonnetjes.
Zo leuk om te doen en dan met zulke mooie stoffen van
Esther's Heirloom Shirtings van Kim Diehl.

Tot gauw !!

************
Am Abend nähe ich Dresden Plate mit die schöne Stoffe von Kim Diehl,
Esther's Heirloom Shirtings.
Es macht wirklich Spass

Bis Bald !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten