maandag 26 juni 2017

Een nieuwe week



Het ziet er buiten wat triest uit maar ik vind het niet erg
dat het even niet zo warm is, en ik denk dat er meer
mensen zijn die zo denken.
Ondanks alles staan de stokrozen er prachtig bij.

Draussen sieht es ein bisschen bewölkt aus aber ich finde es
gut das es nicht so warm ist, und ich denke das
mehr Leute so denken.
Trotz allem blühen die Stockmalven so schön.




Deel 3 van het blok van de maand van Anni Downs is ook binnen.
Het ziet er weer leuk uit.

Teil 3 von das Monatsblock von Anni Downs ist da.
Wie immer, sehr schön.

Ik ben helaas nog met het 1e deel bezig, maar wel met behulp van mijn nieuwe
Daylight Wafer, Superdun  en superfijn. Ik heb A3 formaat dan hoef ik 
niet te schuiven met mijn patroon.

Leider bin ich erst mit Teil 1 beschäftigt, aber dafür habe ich
jetzt mein neuen Lichtkasten von Daylight benützt.
Super dunn und super toll.
Format A3 , dann passt mein Muster ganz drauf.



Op de golfclub hebben ze mij gevraagd of ik twee tasjes wilde naaien,
dit waren de beide 1e prijzen. Natuurlijk in een passend stofje.
Nu nog één voor mijzelf !!

Beim Golfclub brauchten die zwei Preise für das Turnier,
ob ich Täschchen nähen wollte, aber klar !!
Jetzt noch eins für mich selbst.



Vier prachtige Tilda stofjes, Lekker zomers , ik ga snel iets bedenken.

Vier wunderschöne Tilda Stoffe. Sommerlich !!
Ich muss mir schnell was einfallen lassen !!!




Tot snel , Hannie





Geen opmerkingen:

Een reactie posten