maandag 17 oktober 2016

Wat een weekend....

Wat was het genieten, afgelopen weekend.
Wie had kunnen bedenken dat het weer zo mooi zou worden.

Op vrijdagmiddag vertrokken we met een auto vol spullen
richting Drouwen. Maar er waren nog veel meer
familieleden onderweg die middag en avond.

Al 31 jaar lang gaan we één weekend per jaar weg
met mijn familie, iedereen die mee wil en kan
is welkom.

Ooit zijn we begonnen toen mijn moeder 65 werd.
De kinderen en kleinkinderen van mijn moeder gingen mee.

Inmiddels leven onze ouders niet meer en gaan onze
kinderen en kleinkinderen mee.

Het was heerlijk en we de kampeerboerderij staat
aan de rand van het bos, zo ideaal.

Jong en oud vermaakt zich prima !!!


Dit keer waren we met 57 personen dus een volle bak en super
gezellig.

Op dit moment heb ik niet meer foto's maar die komen later.

Wij zijn gisteravond al naar huis gereden omdat ik maandag (vandaag) en 
dinsdagmorgen de winkel open heb, daarna is
MarinPatchwork gesloten i.v.m. de herfstvakantie.

Op maandag 24 oktober zijn wij weer gewoon geopend. 

Anita en ik rijden woensdagmorgen naar Maastricht, waar
wij een stand hebben op de 
Open Europese Quiltkampioenschappen.

Als u tijd heeft is dit een aanrader !!!!

Fijne week !!
Hannie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten