maandag 12 januari 2015

Januari

En dan is het alweer januari 2015.
Ik wil jullie allemaal , zoals mijn ouders dat vroeger ook zeiden,
Veel Heil en Zegen 
wensen voor dit nieuwe jaar dat voor ons ligt.

Na mijn val mocht ik gelukkig op 28 december naar huis, dus ik kon met mijn 
familie het jaar afsluiten en beginnen. Dat was wel een heel bijzonder moment.

Ik heb jullie beloofd om het precieze bedrag van onze actie voor 
Serious Request te vertellen, dit was
€755.00 euro.
Wat een fantastisch bedrag, dank jullie allemaal die meegedaan hebben.


******************************************************

Bedankt allemaal voor alle lieve kaartjes, mooie bloemen, lekkere chocolaatjes,
heerlijke geurtjes en nog veel meer.
Het voelt als een heerlijke warme quilt waar ik onder lig.

Afgelopen zondagmorgen kreeg ik ook nog een heel mooi bloemstuk van onze kerk.



Zoals gezegd zorgen mijn lieve vriendinnen dat de winkel blijft draaien, onze Inge heeft inmiddels
ook gezorgd dat de etalage weer vernieuwd is.
Misschien is dit wel het enige doel waar we de schaatsen dit jaar voor kunnen
gebruiken, de wind waait hier om het huis en de regen tikt tegen de ramen.



Ik wens jullie weer veel quiltplezier en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten